Subject: RE: Kiri
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 15:19:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Tööandjate Keskliit edastab tagasiside.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee | 
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad | 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> 
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja 
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti ettevõtet, 
mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on apoliitiline 
mitteriiklik organisatsioon.

 <https://employers.ee/halduskoormus/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 10, 2025 3:09 PM
To: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda 
<[email-masked]>; Teenistujate Ametiliitude Keskorganisatsioon <[email-masked]>; 
Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; Vabaühenduste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Korteriühistute Liit <[email-masked]>; Eesti 
Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Rohetehnoloogia Liit 
<[email-masked]>; Loodushoiu Fond <[email-masked]>; 
Justiits- ja Digiministeerium <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Edastame uuesti hommikul saadetud kirja. Palume kirjale panna 
juurdepääsupiirang  AvTS § 35 lg 2 p .

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Euroopa majandus- ja sotsiaalkomitee liikmekandidaatide nimekirja 
arvamuse andmiseks saatmine

Registreerimise kuupäev: 10.03.2025

Registreerimise number: 10-1/1115-1.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 10.03.2025 kuni 
10.03.2030, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 2.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee